EGY DEFENDER TÖRTÉNETE - Utolsó kommentek
blfr7@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://defender.blog.hu/2011/03/20/nanocom_evolution/full_commentlist/1#c16065959
Válasz erre: Nanocom Evolution
2012-03-11T20:36:35+01:00
2012-03-11T20:36:35+01:00
NyenyeMákos
http://blog.hu/user/261131
<a href="http://defender.blog.hu/2011/03/20/nanocom_evolution?fullcommentlist=1#c16041555" class="reply_nick_173291" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16041555 );">@eszeleny</a>: Szevasz!<br />
Légyszi keress meg e-mail-ben a makos kukac makos pont hu címen, és egyeztethetünk hol-mikor.
https://defender.blog.hu/2011/03/20/nanocom_evolution/full_commentlist/1#c16041872
Válasz erre: Nanocom Evolution
2012-03-08T16:26:04+01:00
2012-03-08T16:26:04+01:00
eszeleny
http://blog.hu/user/173291
<a href="http://defender.blog.hu/2011/03/20/nanocom_evolution?fullcommentlist=1#c16041555" class="reply_nick_173291" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16041555 );">@eszeleny</a>: Bocsánat :)<br />
Természetesen a megszólítás:Szia NyM!
https://defender.blog.hu/2011/03/20/nanocom_evolution/full_commentlist/1#c16041555
Válasz erre: Nanocom Evolution
2012-03-08T15:49:40+01:00
2012-03-08T15:49:40+01:00
eszeleny
http://blog.hu/user/173291
Szia MM!<br />
<br />
Nagyon érdekesnek tűnik a Nanocom kütyü, esetleg tudnánk egyszer találkozni (persze Defistül)valahol, ahol megmutatnád élőben is?<br />
<br />
Eszeleny<br />
eszeleny.is-a-chef.com<br />
facebook.com/eszeleny
https://defender.blog.hu/2011/12/18/sarudon_sator_a_teton/full_commentlist/1#c16035687
Válasz erre: Sarudon sátor a tetőn!
2012-03-07T22:54:13+01:00
2012-03-07T22:54:13+01:00
doGmAI
http://blog.hu/user/386152
Eladtátok év végén? Vagy csak nincs mit írni?
https://defender.blog.hu/2011/03/20/nanocom_evolution/full_commentlist/1#c15942906
Válasz erre: Nanocom Evolution
2012-02-27T09:03:22+01:00
2012-02-27T09:03:22+01:00
NyenyeMákos
http://blog.hu/user/261131
<a href="http://defender.blog.hu/2011/03/20/nanocom_evolution?fullcommentlist=1#c15935924" class="reply_nick_710265" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 15935924 );">@Discotd5</a>: Nem tudom pontosan milyen cuccokról van szó, de a legtöbb Defenderest talán itt találod:<br />
<a rel="nofollow" href="http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9111102">forum.index.hu/Article/showArticle?t=9111102</a>
https://defender.blog.hu/2011/03/20/nanocom_evolution/full_commentlist/1#c15935924
Válasz erre: Nanocom Evolution
2012-02-26T16:10:57+01:00
2012-02-26T16:10:57+01:00
Discotd5
http://blog.hu/user/710265
<a href="http://defender.blog.hu/2011/03/20/nanocom_evolution?fullcommentlist=1#c13821053" class="reply_nick_261131" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13821053 );">@NyenyeMákos</a>: Most rendeltem 1 EVO-t,a http://www.blackbox-solutions.com-tól.<br />
<br />
remélem mihamarabb ,megjön.<br />
lenne 1-2 Defender cuccom, tudtok jó fórumot ahol hírdetni lehetne?<br />
<br />
ü
https://defender.blog.hu/2011/05/29/magyarra_szenteles_es_burokratikus_buzeracio_nkh_kgfb_okmanyiroda_menetlevel/full_commentlist/1#c15412350
Válasz erre: Magyarrá szentelés és bürokratikus buzeráció: NKH, KGFB, Okmányiroda, menetlevél...
2012-01-05T21:50:08+01:00
2012-01-05T21:50:08+01:00
doGmAI
http://blog.hu/user/386152
Nem megmondtam amit megmondtam? demegmondtam. Sajnálom, hogy igazam lett.
https://defender.blog.hu/2011/10/09/szegyen_somogybabodon_hol_vannak_a_defenderek/full_commentlist/1#c14742535
Válasz erre: Szégyen Somogybabodon - hol vannak a Defenderek?
2011-10-20T15:53:30+02:00
2011-10-20T15:53:30+02:00
doGmAI
http://blog.hu/user/386152
A Defik, és egyéb LR-ek másfelé járnak. Nincs ebben semmi szégyen.
https://defender.blog.hu/2011/07/10/vicces_kepek_innen_onnan/full_commentlist/1#c14365890
Válasz erre: Vicces képek innen-onnan
2011-09-05T19:33:36+02:00
2011-09-05T19:33:36+02:00
NyenyeMákos
http://blog.hu/user/261131
<a href="http://defender.blog.hu/2011/07/10/vicces_kepek_innen_onnan?fullcommentlist=1#c14357766" class="reply_nick_386152" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14357766 );">@doGmAI</a>: Az az igazság, hogy van a közelben net, de annyira építkezünk, vállalkozás, új munkahely, hogy ha betojok sincs időm. Mindenképp bepótolom a lemaradást. Pedig lenne annyi téma írni, hogy ihaj'. Pl. Somogybabod, tetőcsomi átalakítás, térelválasztó rács készült, cégfóliázás került a járműre, Sarudon sátorépítés volt a tetőn, Önindítóval szerelőnél jártam, és hamarosan szivacsozást is kap a hátulja belül, munkalámpa megy rá hátulra, nyakamon a műszaki vizsga...
https://defender.blog.hu/2011/07/10/vicces_kepek_innen_onnan/full_commentlist/1#c14357766
Válasz erre: Vicces képek innen-onnan
2011-09-04T20:17:40+02:00
2011-09-04T20:17:40+02:00
doGmAI
http://blog.hu/user/386152
Kifulladt ez a dolog? Vagy mostanában annyira építkeztek, hogy nincs a közelben net?
https://defender.blog.hu/2011/03/20/nanocom_evolution/full_commentlist/1#c13920306
Válasz erre: Nanocom Evolution
2011-07-05T20:09:18+02:00
2011-07-05T20:09:18+02:00
NyenyeMákos
http://blog.hu/user/261131
Volt egy MIL-em!!! Megálltunk dinnyéért Cecén, és újraindítás után úgymaradt a motorkajel! Gurultam vele 100 métert lassan, majd járó motor mellett átnéztem a Nanocom-mal az autót. Semmi hibát nem talált, hengerek szépen, egyensúlyban jártak. Leállítottam a motort, majd újra teszt. Ismét semmi. Újraindítottam a motort, majd elaludt a lámpa szokásosan. Vajon mi lehetett ez?
https://defender.blog.hu/2011/03/20/nanocom_evolution/full_commentlist/1#c13821053
Válasz erre: Nanocom Evolution
2011-06-23T16:58:29+02:00
2011-06-23T16:58:29+02:00
NyenyeMákos
http://blog.hu/user/261131
A Nanocomhoz itt biztosan hozzá lehet jutni, de írj egy e-mail-t a boltnak, mielőtt rendelsz, hogy biztosan van-e raktáron, nehogy hónapokat kelljen várni, közben meg már tervben van valami nagy út a világ végére:<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://nakatanenga-tours.de/shop/article_NANOFULLEVO/NANOCOM-Diagnoseger%C3%A4t-f%C3%BCr-Defender-Discovery-Td5-_-Td4-_-TDCi-_-Puma.html?shop_param=cid%3D1%26aid%3DNANOFULLEVO%26">nakatanenga-tours.de/shop/article_NANOFULLEVO/NANOCOM-Diagnoseger%C3%A4t-f%C3%BCr-Defender-Discovery-Td5-_-Td4-_-TDCi-_-Puma.html?shop_param=cid%3D1%26aid%3DNANOFULLEVO%26</a><br />
<br />
Ahogy nézem, nem kicsit drágult meg az utóbbi időben...:-(<br />
<br />
A Nanocom a leírása szerint segít, ha kell. Élesben még soha nem próbáltam, mivel eddig nem volt rá szükségem, de adja ég, hogy soha ne is kelljen. Az összes amire eddig használtam, hogy átnéztem vele a vásárlás után, és a nagy út előtt, hogy minden rendben-e a motorban. A Nanocom nem csak a motorral segít, hanem mindenféle villanyt lehet birizgálni az autóban, a riasztótól az ABS-ig. Minden autóra igaz, minél kevesebb villany-tosz van beépítve, annál kevesebb dolog romolhat el. ABS, riasztó, kp-zár, klíma, elektromos ablak, és egyéb úri huncutságokat ne akarj egy Defenderbe, jobban jársz ezek nélkül...:-) Igaz, hogy sokan panaszkodnak a TD5-re az elektronika miatt. Én mégis e mellett döntöttem, eddig úgy néz ki, kifogtam egy igen jó pédányt (nem péntek délután gyártották :-) ). Télen nehezen indul dolog valljuk be, igaz szinte minden dízel járműre. Persze nagyon nem mindegy, hogy -5, vagy -25°C-ban kell hosszú állás után beröffenteni.<br />
<br />
A döntés a Tied, de ne feledd, hogy egy autóvásálás nagyon nagy lutri, a boldogsághoz ki kell fogni egy valóban megkíméltet, és a Land Rover tipikusan az a jármű, amit szeretni és szerelni kell, de ha mindkettőt megkapja, sok évtizeden keresztül meghálálja!
https://defender.blog.hu/2011/03/20/nanocom_evolution/full_commentlist/1#c13820683
Válasz erre: Nanocom Evolution
2011-06-23T16:20:37+02:00
2011-06-23T16:20:37+02:00
kertrend
http://blog.hu/user/621737
<a href="http://defender.blog.hu/2011/03/20/nanocom_evolution?fullcommentlist=1#c13808264" class="reply_nick_261131" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13808264 );">@NyenyeMákos</a>: Szevasz !<br />
Nanocom technika érdekelne hogy lehet hozzá jutni??? valoban segit e ha kell?? Sokan panaszkodnak a td5 defenderre mondván nem jo az elektronika motor vezérlés üzemanyag ellátás neha akadozik ill télen nehezen indul. nekem MITSUBISHI PAJEROM van de terepjáro képesége nem az igazi nehezen viseli a kemény terepet.ezért szeretném lecserélni defenderre
https://defender.blog.hu/2011/03/20/nanocom_evolution/full_commentlist/1#c13808264
Válasz erre: Nanocom Evolution
2011-06-22T11:56:34+02:00
2011-06-22T11:56:34+02:00
NyenyeMákos
http://blog.hu/user/261131
Szevasz!<br />
<br />
Annyit tudok mondani róla, hogy nagyon jó, nekem még eddig (kb. 8000-9000 km) semmi bajom nem volt vele. Ha bárki kérdezte eddig, mindenki csak pödörte a bajszát, hogy jó választás. Autószerelő ismerősöm is annyit mondott arra, hogy "5 henger, 2500, soros turbódízel": "az jóóó, az sose megy tönkre". Remélem igaza van....-)<br />
<br />
Pöccre indul, szép hangja van, erő van benne. Rosszat eddig semmit nem tudok mondani rá, tervben van, hogy kicsit adalékozok a gázolajhoz, nem a teljesítmény, hanem inkább a karbantartás, kenés-tisztítás, és ha sikerül egy picit a fogyasztás vonalat erősíteném. De ennek még jól utánaolvasok.
https://defender.blog.hu/2011/03/20/nanocom_evolution/full_commentlist/1#c13802089
Válasz erre: Nanocom Evolution
2011-06-21T18:17:06+02:00
2011-06-21T18:17:06+02:00
kertrend
http://blog.hu/user/621737
<a href="http://defender.blog.hu/2011/03/20/nanocom_evolution?fullcommentlist=1#c13027363" class="reply_nick_261131" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13027363 );">@NyenyeMákos</a>: hello NyenyeMákos érdeklődve olvastam a beirásod most szándékozok vásárolni defender td5 mit tudsz rola irni jo vagy nem
https://defender.blog.hu/2011/06/12/egy_kis_offroad_csapatas/full_commentlist/1#c13746412
Válasz erre: Egy kis offroad csapatás
2011-06-15T11:08:57+02:00
2011-06-15T11:08:57+02:00
NyenyeMákos
http://blog.hu/user/261131
Érdekel!
https://defender.blog.hu/2011/06/12/egy_kis_offroad_csapatas/full_commentlist/1#c13745923
Válasz erre: Egy kis offroad csapatás
2011-06-15T10:28:10+02:00
2011-06-15T10:28:10+02:00
feri60
http://blog.hu/user/619099
Széééép volt!<br />
<br />
Nem akarjuk a nyár folyamán megkeresni ezt: <br />
<a rel="nofollow" href="http://geocaching.hu/caches.geo?id=3545">geocaching.hu/caches.geo?id=3545</a><br />
<br />
Ennyire nem offroad, de sok út arrafelé sincs ;)
https://defender.blog.hu/2011/05/29/magyarra_szenteles_es_burokratikus_buzeracio_nkh_kgfb_okmanyiroda_menetlevel/full_commentlist/1#c13680262
Válasz erre: Magyarrá szentelés és bürokratikus buzeráció: NKH, KGFB, Okmányiroda, menetlevél...
2011-06-07T09:02:02+02:00
2011-06-07T09:02:02+02:00
doGmAI
http://blog.hu/user/386152
Ugyanmár. Addigra az egykori kordonbontóból kordonépítő lesz.
https://defender.blog.hu/2011/05/29/magyarra_szenteles_es_burokratikus_buzeracio_nkh_kgfb_okmanyiroda_menetlevel/full_commentlist/1#c13638748
Válasz erre: Magyarrá szentelés és bürokratikus buzeráció: NKH, KGFB, Okmányiroda, menetlevél...
2011-06-01T16:08:01+02:00
2011-06-01T16:08:01+02:00
NyenyeMákos
http://blog.hu/user/261131
<a href="http://defender.blog.hu/2011/05/29/magyarra_szenteles_es_burokratikus_buzeracio_nkh_kgfb_okmanyiroda_menetlevel?fullcommentlist=1#c13637449" class="reply_nick_386152" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13637449 );">@doGmAI</a>: Sajnos igen, ez mind így van. Jól sejted a személygépkocsivá történő avatás fontos része a regadó. Már ismerem előre az egész történetet, csak egyre kevésbé vagyok biztos benne, hogy akarom is. Örülök most a jelenlegi állapotnak, később nem majd lesz valahogy.<br />
<br />
(De ha a szlovákrendszámos csalóknak elengedik a fél regadót az ősszel, akkor én is fogom kérni. Ha nem kapom meg, tutti átrendezem a pázsitot a Kossuth téren...:-) )
https://defender.blog.hu/2011/05/29/magyarra_szenteles_es_burokratikus_buzeracio_nkh_kgfb_okmanyiroda_menetlevel/full_commentlist/1#c13637449
Válasz erre: Magyarrá szentelés és bürokratikus buzeráció: NKH, KGFB, Okmányiroda, menetlevél...
2011-06-01T14:19:48+02:00
2011-06-01T14:19:48+02:00
doGmAI
http://blog.hu/user/386152
Hoppá!<br />
Még mielőtt oly rettentően örülni kezdenél. Ha egyszer szeretnél bele oldalablakot, akkor az átalakításnak minősül majd. Terv, és engedély köteles. Ha szeretnél bele még két ülést, átalakításnak minősül, terv és engedély köteles. (Akkor is, ha így gyártották, esetleg lehet próbálkozni olyannal, hogy a hazai forgalmazótól igazolást kérni, hogy a gépkocsit gyártották négy-öt üléses kivitelben) A személygépkocsivá alakítás esetén úgy sejtem, hogy megfizettetik veled a regisztrációs díjat, és valószínűleg nem úszod meg az eredetiség vizsgálat díját sem. Építsétek csak fel a házat, utána úgyis jönnek a gyerekek, majd vesztek valami 5 személyes szutyukit.
https://defender.blog.hu/2011/04/03/uj_papucsok_1/full_commentlist/1#c13185595
Válasz erre: Új papucsok
2011-04-11T21:49:29+02:00
2011-04-11T21:49:29+02:00
NyenyeMákos
http://blog.hu/user/261131
<a href="http://defender.blog.hu/2011/04/03/uj_papucsok_1?fullcommentlist=1#c13181065" class="reply_nick_386152" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13181065 );">@doGmAI</a>: Ma vettem már egy olajemelőt, ami jó elöl és hátul is. Szerencsém volt eddig...:-)
https://defender.blog.hu/2011/04/03/uj_papucsok_1/full_commentlist/1#c13181065
Válasz erre: Új papucsok
2011-04-11T14:57:39+02:00
2011-04-11T14:57:39+02:00
doGmAI
http://blog.hu/user/386152
Ajjjjjaaaaajjjjjj!<br />
<br />
Első defekt esetén akkor mit tetszik majd csinyálni? Sajnos már késő, de egy farm style jack-et, mondjuk egy Hi-Lift-et be kellett volna még szerezni. <a rel="nofollow" href="http://www.hi-lift.com/">www.hi-lift.com/</a>
https://defender.blog.hu/2011/03/20/nanocom_evolution/full_commentlist/1#c13027363
Válasz erre: Nanocom Evolution
2011-03-26T11:54:59+01:00
2011-03-26T11:54:59+01:00
NyenyeMákos
http://blog.hu/user/261131
<a href="http://defender.blog.hu/2011/03/20/nanocom_evolution?fullcommentlist=1#c13024871" class="reply_nick_386152" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13024871 );">@doGmAI</a>: Valóban, arról pontosan nem szóltam, hogy OBD II, csak úgy általában írtam a portról, mikor OBD-nek neveztem.<br />
<br />
MIL-em eddig még nem volt, de nem is szeretnék. :-) Minden bizonnyal a Nanocom megmondja, hogy mi a gubanc. Végülis erre van. Az utolsó előtti képen látható képernyőn listázza a dolgokat, és a jobbra-balra nyíllal lehet lépegetni közöttük. Hatalmas menüje van, igazság szerint még is csak tanulom a dolgot, mindig fedezek fel benne újabb dolgokat. Kb. olyan érzés, mint az első mobiltelefon, amit kezébe vesz az ember az élete során.<br />
<br />
Gyere a Mátrába, és jól megnyomogathatod!
https://defender.blog.hu/2011/03/20/nanocom_evolution/full_commentlist/1#c13024871
Válasz erre: Nanocom Evolution
2011-03-25T23:58:10+01:00
2011-03-25T23:58:10+01:00
doGmAI
http://blog.hu/user/386152
Még mielőtt mások szétgyilkolnának, természetesen OBD-II-ről beszélsz, amikor OBD-t írsz. Érdekes, hogy egy ekkorka kütyü olvas és ír az ECU-ból/-ba.<br />
Viszont nagy kérdés. Volt már MIL-ed? Meg tudtad javítani azzal, hogy ezzel a cuccal megállapítottad, hogy milyen hibát jelez? Tudod, azt értem hogy gőzgép, de mi hajtja?
https://defender.blog.hu/2011/03/06/lampatest_csere_rhd_lhd/full_commentlist/1#c12865421
Válasz erre: Lámpatest csere: RHD => LHD
2011-03-10T16:58:38+01:00
2011-03-10T16:58:38+01:00
NyenyeMákos
http://blog.hu/user/261131
<a href="http://defender.blog.hu/2011/03/06/lampatest_csere_rhd_lhd?fullcommentlist=1#c12857180" class="reply_nick_386152" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12857180 );">@doGmAI</a>: Mikor hazamegyünk, lesz 1001 másik dolog, ami után rohangálhatok, így örülök neki, hogy letudhattam ezt a nyűgöt már itt. Hallottam/olvastam erről a Trabantos hasonlóságról, de annyira nem dobott fel és igen, győzött a "szépen világít"...:-)
https://defender.blog.hu/2011/03/06/lampatest_csere_rhd_lhd/full_commentlist/1#c12857180
Válasz erre: Lámpatest csere: RHD => LHD
2011-03-09T23:55:40+01:00
2011-03-09T23:55:40+01:00
doGmAI
http://blog.hu/user/386152
Ha szépen hazajöttél volna, és megkérdezel valakit, akkor gyönyörűen megmondta volna, hogy ugyan ilyen lámpa tök figyelt a Trabantban, és a Ladában is. Míg a LR lámpa 9.900.-Ft, a Trabié 900.-Ft. Persze az nem biztos, hogy ilyen szépen világít.
https://defender.blog.hu/2011/02/20/egy_kis_butykoles/full_commentlist/1#c12657802
Válasz erre: Egy kis bütykölés
2011-02-22T00:04:58+01:00
2011-02-22T00:04:58+01:00
NyenyeMákos
http://blog.hu/user/261131
<a href="http://defender.blog.hu/2011/02/20/egy_kis_butykoles?fullcommentlist=1#c12657133" class="reply_nick_386152" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12657133 );">@doGmAI</a>: De még mennyire hogy az! Jól megy az autó színéhez...:-D
https://defender.blog.hu/2011/02/20/egy_kis_butykoles/full_commentlist/1#c12657133
Válasz erre: Egy kis bütykölés
2011-02-21T22:48:42+01:00
2011-02-21T22:48:42+01:00
doGmAI
http://blog.hu/user/386152
Csak nem egy HECT embléma???
https://defender.blog.hu/2011/01/23/miert_epp_egy_defender/full_commentlist/1#c12439753
Válasz erre: Miért épp egy Land Rover Defender 110 TD5?
2011-02-03T18:34:33+01:00
2011-02-03T18:34:33+01:00
NyenyeMákos
http://blog.hu/user/261131
<a href="http://defender.blog.hu/2011/01/23/miert_epp_egy_defender?fullcommentlist=1#c12430933" class="reply_nick_386152" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12430933 );">@doGmAI</a>: Tudtommal nincs emelve a cucc. Mielőtt vettem, egy nagy közös baráti adatbázisból lekértem minden adatot az autóról (errefelé ezt egy sima halandó is megteheti: biztosítási galiba, baleset, módosítás, valós futott mérföld, hitel, lopott-e, rendszámcsere, stb. minden gubanc kiderül), ezen a ponton a jelentésben az állt, hogy nem volt módosítva a jármű, eredeti gyári még a készülék. A teljes szervízkönyve is megvan, semmiféle emelésről nem tesz említést.<br />
<br />
Persze azért átnézetem majd otthon...:-)
https://defender.blog.hu/2011/01/23/miert_epp_egy_defender/full_commentlist/1#c12430933
Válasz erre: Miért épp egy Land Rover Defender 110 TD5?
2011-02-02T23:46:07+01:00
2011-02-02T23:46:07+01:00
doGmAI
http://blog.hu/user/386152
Jól látom, hogy van némi emelés a vason?<br />
Amennyiben igen, javaslom, hogy tessék ellenőrizni az első kardánt. Az emelt autóknál nincs egy vonalban a középső és az első differenciál mű, ezért nagyobb szabadsággal rendelkező első kardánra van szükség. Például a Britpart DA6355 számú propshaftja kimondottan jónak tűnik.
https://defender.blog.hu/2011/01/23/miert_epp_egy_defender/full_commentlist/1#c12375560
Válasz erre: Miért épp egy Land Rover Defender 110 TD5?
2011-01-29T14:48:53+01:00
2011-01-29T14:48:53+01:00
NyenyeMákos
http://blog.hu/user/261131
<a href="http://defender.blog.hu/2011/01/23/miert_epp_egy_defender?fullcommentlist=1#c12373149" class="reply_nick_386152" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12373149 );">@doGmAI</a>: Angliában mindig picit drágább az üzemanyag. Jelenleg itt Skóciában legolcsóbban 124.9 a benyó, és 129.9 a gázolaj. Literben mérik. Az árakat kicsit furán, píben, azaz p, penny-ben kell érteni, tehát 1 font, 24.9 penny a benzin. Azt nem tudom, hogy miért így írják, valószínűleg ez még annak a maradványa, amikor még bőven 1 font alatt volt a lötty literje. Aztán biztos nem volt kedvük még egy tizedesvesszőt gyártani a font és a penny közé a benyókutak táblájára.
https://defender.blog.hu/2011/01/23/miert_epp_egy_defender/full_commentlist/1#c12373155
Válasz erre: Miért épp egy Land Rover Defender 110 TD5?
2011-01-29T08:46:39+01:00
2011-01-29T08:46:39+01:00
doGmAI
http://blog.hu/user/386152
Bocs 146.9p
https://defender.blog.hu/2011/01/23/miert_epp_egy_defender/full_commentlist/1#c12373149
Válasz erre: Miért épp egy Land Rover Defender 110 TD5?
2011-01-29T08:45:10+01:00
2011-01-29T08:45:10+01:00
doGmAI
http://blog.hu/user/386152
And now something completely different.<br />
<br />
Hogy-é adják ködös albionban jelenleg a gázolajat? Kicsit nehezen értelmezem az általm talált adatot, miszerint a Diesel ára 149.6p. Egy imperial gallon kerül ennyibe? A p az penny-t jelent?
https://defender.blog.hu/2011/01/23/miert_epp_egy_defender/full_commentlist/1#c12333981
Válasz erre: Miért épp egy Land Rover Defender 110 TD5?
2011-01-25T22:59:00+01:00
2011-01-25T22:59:00+01:00
NyenyeMákos
http://blog.hu/user/261131
<a href="http://defender.blog.hu/2011/01/23/miert_epp_egy_defender?fullcommentlist=1#c12330961" class="reply_nick_386152" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12330961 );">@doGmAI</a>: Most így hirtelen nem kell, de a jövőben akarok rá midenképp. Persze ha tudsz egyet most óccón, akkor érdekelhet.
https://defender.blog.hu/2011/01/23/miert_epp_egy_defender/full_commentlist/1#c12330961
Válasz erre: Miért épp egy Land Rover Defender 110 TD5?
2011-01-25T19:15:28+01:00
2011-01-25T19:15:28+01:00
doGmAI
http://blog.hu/user/386152
hmmmmmm...... Snorkel? Nem kell?
https://defender.blog.hu/2011/01/09/az_elso_kepek_12/full_commentlist/1#c12220923
Válasz erre: Az első képek
2011-01-17T23:17:33+01:00
2011-01-17T23:17:33+01:00
NyenyeMákos
http://blog.hu/user/261131
<a href="http://defender.blog.hu/2011/01/09/az_elso_kepek_12?fullcommentlist=1#c12220592" class="reply_nick_386152" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12220592 );">@doGmAI</a>: Az most nincs fenn, csak be van vetve hátra a raktérbe. Maga a vonóhorog csak az a szürke valami, és rögzíteni csak a 7. képen látható alsó dupla lyukacsos sínpárhoz kell. Ahova szúrom, olyan magasan lesz a bütyök. (Még két alsó rögzítő is van ahhoz a sínpárhoz, azok is ott látszanak a raktérben a vonóhorog mellett jobbra.)<br />
<br />
Ami zavaró lehet az a két nagy kiálló fekete szarv hozzá. Nos az semmi máshoz nem csatlakozik már, csak egy szimpla hátsó bringatartó dolog.<br />
<br />
A pakolásban annyi a kurfli, hogy bepakolok, becsukom az ajtót, majd beleszúrom a vonóhorog megfelelő részébe a bringatartót, végül rá a bringákat. Ha az "utastér" felől nem érem el, és hátulról kell hozzáférjek a cucchoz, akkor bringa le, tartó le, ajtó kinyit.<br />
<br />
Persze más kérdés, hogy baromságnak tartom a hátsó bringahordozást. Mivel ha valaki vadbarom belémjön hátulról, akkor nem csak az autónak lesz baja, hanem a bringák is totálkárosak lesznek. Nem is fogom használni, de 'must have this as well' kaptam a járművel együtt dolgot.<br />
<br />
Vasárnap este 8-kor jön az új iromány, motorfotó is lesz benne...:-)
https://defender.blog.hu/2011/01/09/az_elso_kepek_12/full_commentlist/1#c12220592
Válasz erre: Az első képek
2011-01-17T22:38:31+01:00
2011-01-17T22:38:31+01:00
doGmAI
http://blog.hu/user/386152
Akkor már csak az a kérdésem maradt, hogy a vonóhorog valóban a tetőről jön le, megkerüli a pótkereket, és végleg lezárja a hátsó ajtót? Gondosan kell akkor pakolni, mielőtt felakasztod a karavánt :)
https://defender.blog.hu/2011/01/09/az_elso_kepek_12/full_commentlist/1#c12192094
Válasz erre: Az első képek
2011-01-15T14:08:27+01:00
2011-01-15T14:08:27+01:00
NyenyeMákos
http://blog.hu/user/261131
<a href="http://defender.blog.hu/2011/01/09/az_elso_kepek_12?fullcommentlist=1#c12187196" class="reply_nick_386152" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12187196 );">@doGmAI</a>: A 03 a rendszámban azt jelenti, hogy 2003 első félévében lett először regisztrálva. Elöl fehér alapú, hátul sárga alapú a renszám, műanyagból van, és saját használatra, vagy vállalkozás indítására bárki vehet magának rendszám gyártó gépet. Legális díszíteni, bármilyen logót, feliratot rátenni, de még betűtípust váltani is, csak a betű magasság és a betű vastagságra van egy minimum követelmény, annak feleljen meg, oszt' jóvan'...:-)<br />
<br />
A rendszer úgy működik 2001 óta, hogy ha az év első felében adták ki, akkor 02, 03, 04, 05...10, 11 stb. van a rendszámban, ha az év második felében, akkor 50-et hozzá kell adni, azaz 52, 53, 54, 55...60, 61 szám kerül a rendszámba. Pl. 2022 második félévében kiadott rendszám már 72-es lesz.<br />
<br />
2001 előtt az első betű számított, 2 betű jött ki évente, pl. 1997-ben P volt.<br />
<br />
Itt jól le van írva a dolog:<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.autotrader.co.uk/CARS/owning/registration_plates.jsp">www.autotrader.co.uk/CARS/owning/registration_plates.jsp</a><br />
<br />
Még ezelőtt, azaz 1963 előtt fekete alapon fehér karakteres rendszám volt elöl-hátul. Ezeket manapság még mindig használják, old timer járművekre.
https://defender.blog.hu/2011/01/09/az_elso_kepek_12/full_commentlist/1#c12187196
Válasz erre: Az első képek
2011-01-14T21:26:04+01:00
2011-01-14T21:26:04+01:00
doGmAI
http://blog.hu/user/386152
Szép otó! Mit is jelent a Briteknél a rendszám? 2001-es első forgalomba helyezés?